برند معروف کفش بسکتبال

شنبه 6 مهر 1398
15:47
admin

کفش یکی از مهمترین وسایل یک بسکتبالیست حرفه ای است .در ورزش بسکتبال ، برای این که بسکتبالیست بتواند بهترین کارایی را داشته باشد و با بالاترین توان خود، بهترین بازدهی را در هنگام تمرین یا مسابقه از خود نشان دهد، باید از ابزار مناسبی برخوردارباشد. از جمله وسایل ضروری برای یک بسکتبالیست موفق، کفش‌های او می‌باشد، که باید از بهترین کیفیت برخوردار باشد دوم کاملا مناسب آن رشته ورزشی باشد.


کفش ورزشی مناسب برای ورزش بسکتبال، باید دارای سه ویژگی اصلی باشد حفاظت از پا، راحتی و حمل وزن بدن باشد. به طور کلی عناصر آناتومیک و فیزیولوژیک به طور همزمان سبب حرکت موثر می‌شوند. درحرکت، سه نکته حرکت ایمن، حرکت موثر و حرکت با کیفیت بسیار مهم میباشد..
بسیاری از شرکت های بزرگ ، که با استفاده از مواد مرغوب وبا کیفیت که در لایه ی زیرین و میانی کفش و زاویه کاملا دینامیکی و خاصی که برای کفی کفش به کار می‌برند، سعی در بالا بردن کیفیت و بازده ی بیشترورزشکاران در هنگام تمرین ها و مسابقات بازیکنان بسکتبال دارند. این ورزش بسیار سریع و تند است و شامل استارت‌های ناگهانی، پرش‌های بلند، فرود و حرکت‌های تکنیکی و غیره است که باعث می‌شود به مچ و پای ورزشکار در هنگام انجام این حرکات فشار بسیار زیادی وارد شود. به همین دلیل برای جلوگیری از آسیب ورزشکار کفش‌ها باید دارای استانداردو با کیفیت بالایی دارا باشند.
امروزه کفی‌های جداشدنی در بین تولید کنندگان کفش جذابیت زیادی پیدا کرده‌ است، به این دلیل که کفی‌ها به راحتی قابل‌ تعویض هستند. این نوع کفی‌ها نیز می‌توانند به‌ عنوان وسیله ای برای مناسب‌سازی اندازه کفش استفاده شود. استفاده از کفی در درون کفش علاوه بر نرم‌ تر کردن و راحت تر کردن کفش، فضای اضافی که باعث گشادی کفش می‌شود را پر می‌کند. حتی برای کم کردن فشار پا نیز می‌تواند به‌ وسیله ی این کفی‌ها انجام شود..

کفش بسکتبال بهتر است دارای بند باشد. استفاده از کفش‌های چسبی به هیچ عنوان در ورزش بسکتبال توصیه نمی‌شود به علت اینکه چسب‌ها نمی‌توانند نیروهای وارده در هنگام تغییر جهت ورزشکار، برخورد‌ها ی خاص و اتفاقات را به درستی خنثی کنند و احتمال بروز صدمه به مچ پا را بسیار افزایش می‌دهند. بهتر است قسمت داخلی رویه کفش، از الیاف کتان باشد و در آن از مواد شیمیایی کم استفاده شود تا از بروزبیماری های پوستی جلوگیری شود. همچنین اگر رویه کفش مشبک باشد به تهویه هوا در کفش و راحتی بیشتر ورزشکار در زمان انجام فعالیت ورزشی کمک بسیار می‌کند
زیره کفش‌های بسکتبال­­ به ویژه در قسمت‌های خاصی که به پا فشار بیشتری وارد می کند. باید از انعطاف‌ پذیری بیشتری دارا باشد. می‌توان با یک امتحان ساده این قابلیت را در کفش چک کرد. به این صورت که کفش را در دست بگیرید و درحالی که قسمت پاشنه و جلویی کفش را ثابت نگه داشته‌اید، کفش را خم کنید. کفش باید از همان‌جایی خم شود که پنجه پا خم شده است، یعنی از قسمت جلویی و اگر کفش از وسط خم شود ، ساختار کفش ضعیف است و خرید آن اصلاتوصیه نمی‌شود..

.

.


[ بازدید : 194 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به give است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]