پیراهن مردانه

چهارشنبه 18 دی 1398
9:44
admin

0 تا 100 ست کردن پیراهن مردانه

پیراهن مردانه آیتمی است که آقایان بیش از یکی دو بار در سال سعی نمیکنند آن را در کمد لباس خود آپدیت کنند. چرا که معتقدند از یک پیراهن باید سال ها استفاده کنند. اما واضح است که خرید پیراهن مردانه و ست کردن آن در قدم اول به دانش مد و در قدم دوم به کمی جسارت در ترکیب کردن نیازمنداست. خواندن این مقاله به شما در انتخاب و ست کردن پیراهن مردانه کمک ویژه ای خواهد کرد.


پیراهن مردانه در استایل آقایان می توان گفت اولین حرف را می زند. شما با پوشیدن یک پیراهن می توانید یک استایل رسمی بسیار زیبا و شیک داشته باشید.

استایل های مردانه رسمی معمولا اولین رکن شان پیراهن های مردانه هستند. یعنی تا به آقایان می گوییم تیپ رسمی چگونه است ؟ همه آن ها می گویند یک پیراهن مردانه می پوشیم با کت و شلوار. این اولین ذهنیت همه ما به یک استایل رسمی است. به همین دلیل پوشیدن پیراهن های مردانه رکن اصلی استایل آقایان است و در انتخاب و پوشیدن آن ها باید یک سری اصول را رعایت کنیم.

شما معمولا در طول روز پیراهن مردانه زیاد تن می کنید . اکثر آقایان در محیط کار خود معمولا از پیراهن های مردانه استفاده می کنند. شما باید دقت کنید پیراهن مردانه ای که انتخاب می کنید بادوام باشد.

ما در این مقاله می خواهیم شما را با یک سری نکات مهم و کلیدی در خرید یک پیراهن مردانه آشنا کنیم تا با رعایت آن ها شما بهترین انتخاب و خرید را در پیراهن های مردانه خود داشته باشید.

فاکتور تناسب اندام :

تناسب اندام برای آقایان پادشاه استایل آن ها به حساب می آید زیرا آقایانی که از تناسب اندام خوبی برخوردارند همیشه همه پیراهن های مردانه شیک در بدن آن ها به خوبی خودش را نشان می دهد. شما باید پیراهن مردانه خود را بر اساس تناسب اندام خود خریداری کنید، یعنی این که پیراهن شما در عین راحتی و آزادی حرکت، بدن را به طرز دلپذیری نشان دهد. هر چه اندازه یک پیراهن مردانه برای شما آقایان نسبت به اندام تان سفارشی تر باشد بهتر است زیرا استایل شما را بهترین شکل نشان می دهد.

شاید در ذهن شما این سوال به وجود بیاید که چطور بفهمیم یک لباس متناسب با اندام ما است؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم از شیوه های بسیاری می توان تناسب را سنجید. یکی از این راه ها یقه پیراهن مردانه است. اگر به اندازه دو تا انگشت و نه بیشتر فاصله ی بین گردن و یقه ی شما باشد.

پارچه پیراهن مردانه :

همانطور که گفتیم پیراهن های مردانه برای آقایان جز لباس های روزمره آن ها به شمار می رود. برای اکثر مردان پیراهن مردانه یک لباس برای اداره، مهمانی های دورهمی و رسمی واست به همین دلیل آقایان با یک پیراهن مردانه می توانند در هر موقعیتی حضور داشته باشند و پیراهن مردانه جز پرکاربردترین لباس مردانه برای آقایان محسوب می شود . پس جنسی که برای خرید یک پیراهن مردانه انتخاب می کنید باید جنس خوبی باشد که هم شما در آن راحت باشید و هم دوام زیادی داشته باشد برای اینکه انتخاب مناسب و درستی داشته باشید بهتر است از پارچه و الیاف لباس اطمینان حاصل کنید. بهتر است از پارچه های پنبه ای که قابل تنفس باشد استفاده کنید. پیراهن مردانه های کتان یکی از بهترین ها هستند. اما باید دقت کنید که هرچه لباس ها پنبه ای و نخی باشند بیشتر چروک می شوند و بیشتر نیاز به اتو کشیدن دارند . بنابراین ممکن است برای مراسم های رسمی مناسب نباشد زیرا با زیاد نشستن چروک می شوند و ممکن است استایل شما شلخته شود که در این مواقع می توانید از فیبرهای ساختگی یا نایلونی نیز استفاده شود.

طرح پیراهن مردانه :

برای انتخاب طرح پیراهن های مردانه هنگام خرید باید ابتدا توجه کنید که در چه موقعیتی می خواهید از این لباس استفاده کنید؟ برای محیط کار و موقعیت های رسمی از یک سری رنگ ها و طرح های ساده باید استفاده کنید اما در موقعیت های غیر رسمی می توانید انواع طرح و نقش ها را امتحان کنید.

اما برای انتخاب طرح و رنگ لباس حتما به یک سری اصول باید توجه کنید برای مثال باید ببینید شما از فیزیک بدنی چاقی برخوردارید یا لاغر ؟
مثلا اگر شما اندام چاق و پر و درشتی دارید و یا قد کوتاهی دارید از طرحهای خلوت، راه راه های عمودی ساده واستفاده کنید. اما برعکس اگر لاغر هستید یا قد بلندی دارید می توانید از طرح های درشت تر، راه راه های بزرگ افقی استفاده کنید.

منبع: بررسی مهم ترین نکات در خرید پیراهن مردانه مناسب

اما چه تفاوتی در نقوش چاپ شده و طرح پارچه لباس وجود دارد ؟

ممکن است در درک تفاوت های این دو کمی گیج و سردرگم شوید . نقش های چاپ شده عموما بر روی یک قسمت از لباس پرینت میشوند . اما طرح های پارچه از ترکیب نخ های رنگی در کارخانه نساجی ایجاد می شود. این را بدانید که همه نقوش چاپی زیر مجموعه طرح ها هستند اما طرح ها چاپ محسوب نمیشوند . طرح یک ایده تکرار شده بر روی بافت پارچه لباس است که میتواند در ابعادی متفاوت روی آن چاپ شود .

منبع: اقایان! آیا میدانید چگونه لباس طرح‌دار بپوشید؟

پیراهن مردانه رنگی و اصول انتخاب آن

پیراهن و لباس مردانه به رنگ قرمز

قرمز رنگی است فوق العاده جذاب و چشم گیر که بیانگر دو مفهوم عشق و خطر است و به‌شدت احساسات را تحریک می‌کند. زمانی که شما پیراهن مردانه ای به این رنگ می‌پوشید ترسی از جذاب بودن ندارید و دوست دارید که بیش از پیش دیده شوید و مورد تحسین و ستایش دیگران قرار بگیرید.

پیراهن مردانه به رنگ قرمز برای میهمانی های دوستانه و گشت و گذار در شهر مناسب است. این رنگ پیراهن مردانه را با رنگ های خنثی بپوشید. مانند سفید و طوسی تا به کنتراست مناسبی برسد و باعث خستگی چشم نشود. به عنوان مثال یک تی شرت سفید و شلوار طوسی و پیراهن چهارخانه قرمز رنگ.

پیراهن و لباس مردانه زرد

رنگ زرد نشان دهنده¬‌ی سرزندگی و تلاش است و شما با پیراهن مردانه ای با رنگ زرد فردی خلاق و جنگجو دیده خواهید شد. از طرفی با پیراهن زرد لیمویی و شلوار سبز تیره کتانی یک استایل جذاب برای تعطیلات آخر هفته است. اگرچه این رنگ شما جسارت خود را نشان می‌دهید اما مناسب محل کار نیست و خوب نیست که در مکان های رسمی بپوشید چرا که ممکن است همکاران شما این کار را نشانه کودکی شما بدانند.

یک تی شرت زرد روشن با شلوار برای کنار ساحل و شام خانوادگی انتخاب بسیار مناسبی است.

پیراهن و شلوار مردانه سبز

هنگامی که شما پیراهنی نخی به رنگ سبز یا شلوار کتان سبز می‌پوشید باید بدانید که هر کردام از طیف های رنگ سبز یک معنی متفاوت و منحصر به خود را دارد. پس در استفاده از رنگ سبز کمی دقت بیشتر به کار ببرید . به عنوان نمونه اینطور میتوان گفت هنگامی که میخواهید با طراوت و با آرامش به نظر برسید میتوانید سبز روشن را انتخاب کنید. یا سبز کم‌رنگ را هنگامی که دوست دارید که احساس راحتی کنید بپوشید و سبز تیره مانند سبز کله غازی را هنگامی که می‌خواهید دیگران را تحت تأثیر خود قرار دهید بپوشید. این ست برای زمانی که یک قرار کاری درون سازمانی دارید و شام خانوادگی بسیار مناسب است.

منبع: چگونه پیام هر رنگ را تشخیص دهیم؟


[ بازدید : 500 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به give است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]